»Seveda lahko Slovenija nekatere druge proge razglasi za 'najpomembnejše', glede na sodelovanje s skupino Lufthansa bi to verjetno bili München, Bruselj in Dunaj, vendar je jasno, da bi to sprožilo odziv drugih letalskih družb.«
»Gre za lastnika ciprske letalske družbe, za zdaj drugih podatkov o njih ne vem. So eden od partnerjev ali pa podjetij, s katerimi so se moji sodelavci pogovarjali.«
»Zame osebno ni pomembno, ali je tu nacionalni prevoznik ali nekdo drug. Pomembna je predvsem čim večja povezanost s trgi, ki jih Slovenija in naše gospodarstvo potrebuje.«
»Vzporedna proga je pomembna. Vzporedna proga je v resnici zaključek drugega tira in prav je, da se ti projekti izvajajo že danes, da so gradbišča in teren predpripravljeni.«
»Nam je bolj pomembno, če se neka skupina iz Portugalske poveže s sorodno skupino iz recimo Slovaške, se spoznajo in dostikrat taki povezavi tudi nekaj sledi.«
»Predvidevanja so, da bi se ta proga uporabljala za prazne vlake. Potem ko bo zgrajen drugi tir, bo ta proga bistveno manj obremenjena.«
»Če imamo partnerja z licenco, s sloti, z izkušnjami, ne bi začeli z ničle, kar je pomembno ne samo zaradi Evropske komisije, temveč tudi vseh drugih tehničnih težav.«
»Prepričani smo namreč, da bi celovito povezovanje Svobode z različnimi organizacijami, ki združujejo starejše, torej tudi s stranko DeSUS, tej pomembni družbeni skupini omogočilo vključevanje v izvedbo projektov, pomembnih za dolgoročno izboljšanje položaja starejših.«
»Uresničevanje tega cilja bosta dosegala s sodelovanjem na posvetih, ki jih bo organizirala ena ali druga stran, s sodelovanjem v delovnih skupinah za pripravo posameznih rešitev in s skupnimi projekti.«
»Čeprav so se določene proge obnovile, se te žal niso obnovile v ustrezni frekvenci tedenskega števila letov in z ustreznimi urniki. Tudi cene letalskih vozovnic so zaradi monopolnega položaja prevoznikov na progah iz Ljubljane in premajhne ponudbe razpoložljivih sedežev nadpovprečno visoke.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju